|
เอกสารประกอบการเรียน(รหัสเปิด file โปรดติดต่อมาที่ web master แล้วคุณจะได้รับรหัสเปิดไฟล์นะครับ) |
4123315 การพัฒนาเกมคอมพิวเตอร์ 3(2-2) |
แนะนำ ชี้แจง เกี่ยวกับรายวิชา (TQF.3 :Course Description)) |
|
Upload Date |
Lecture 1 Overview; Development Process |
|
PPT |
6/11/2556 |
Lecture 2 Nature of Games |
|
PPT |
6/11/2556 |
Lecture 3 Design Elements |
|
PPT |
6/11/2556 |
Lecture 4 Game Components |
|
PPT |
6/11/2556 |
Lecture 5 Rules and Mechanics |
|
PPT |
6/11/2556 |
Lecture 6 Uncertainty and Risk |
|
PPT |
6/11/2556 |
Lecture 7 Economies and Balance |
|
PPT |
6/11/2556 |
Lecture 8 Prototyping |
|
PPT |
6/11/2556 |
Lecture 9 Gameplay Modeling |
|
PPT |
6/11/2556 |
Lecture 10 Game Architecture |
|
PPT |
6/11/2556 |
Lecture 11 Architecture Patterns |
|
PPT |
6/11/2556 |
Lecture 12 Architecture Design |
|
PPT |
6/11/2556 |
Lecture 13 Data-Driven Design |
|
PPT |
6/11/2556 |
Lecture 14 Graphics: Sprites |
|
PPT |
6/11/2556 |
Lecture 15 Graphics: Perspective |
|
PPT |
6/11/2556 |
Lecture 16 Graphics: Color & Textures |
|
PPT |
6/11/2556 |
Lecture 17 Physics & Motion |
|
PPT |
6/11/2556 |
Lecture 18 Collisions |
|
PPT |
6/11/2556 |
Lecture 19 Pathfinding |
|
PPT |
6/11/2556 |
Lecture 20 Character AI (Thinking) |
|
PPT |
6/11/2556 |
Lecture 21 Character AI (Perception) |
|
PPT |
6/11/2556 |
Lecture 22 Strategic Planning |
|
PPT |
6/11/2556 |
Lecture 23 User Testing |
|
PPT |
6/11/2556 |
Lecture 24 Level Progression |
|
PPT |
6/11/2556 |
Lecture 25 Story Elements |
|
PPT |
6/11/2556 |
Lecture 26 Dialogue |
|
PPT |
6/11/2556 |
เอกสารงานสอนถือเป็นทรัพย์สินทางปัญญาผู้ทำการคัดลอกหรือนำงานสอนไปเผยแพร่โดยไม่ได้อนุญาติจะถูกดำเนินการตามกฏหมาย
|